Košarica
Tehnocentar d.o.o.
Dragi partneri,
Tehnocentar d.o.o. postoji više od 60 godina. Objedinjuju nas naši zajednički ciljevi i vrijednosti. Prepoznavanje želja naših kupaca i tržišnih prilika, moralni integritet i visoki standardi ponašanja temelj su dosadašnjih uspjeha. Stečeni ugled godinama smo gradili a naši kupci i potrošači nam vjeruju jer smo im privrženi, jednako kao i standardima kojih se strogo pridržavamo. Taj ugled postavlja očekivanja u smislu budućih rezultata našeg poslovanja. Zahvaljujemo se svim našim kupcima, dobavljačima koji nas čine boljima i svakim nas danom podupiru u održavanju naših vrijednosti.
Mr.sc. Vlado Gelo
Povijesni razvoj
Tvrtka AS-Tehnocentar osnovana je 1961. godine u Zagrebu i sa sedam maloprodajnih trgovina u užem i širem centru Zagreba opskrbljivala je naše sugrađane raznim elektronskim uređajima, opremom i dijelovima.
Prilagođavajući se duhu vremena i želeći odgovoriti na potrebe tržišta koje se intenzivno mijenjalo, naša tvrtka u međuvremenu nazvana Tehnocentar počinje primarno poslovati kroz veleprodaju usmjerenu na distribuciju potrošačke elektronike audio-vizualnog programa. Zahvajujući rastućem uspjehu i sve boljim poslovnim rezultatima i u skladu s novim smjerom, Tehnocentar zatvara maloprodaju te postaje isključivo veleprodajna tvrtka i ekskluzivni zastupnik svjetskih i europskih marki poput One For All, Denver, Muse, Celly i drugih. Paralelno s veleprodajom razvijamo naš servisni centar.
- 2003. Početak poslovanja kroz veleprodaju
- 2006. Početak ekskluzivnog zastupanja i distribucije One For All (Universal Electronics)
- 2009. Početak ekskluzivnog zastupanja i distribucije Denver (Danska)
- 2015. Prestanak poslovanja kroz maloprodaju
- 2018. Početak ekskluzivnog zastupanja i distribucije Muse (Francuska)
Naše vrijednosti
Predanost
Dati sve od sebe u cilju postizanja maksimalnih rezultata.
Timski rad
Učinkovito dijeliti svoja znanja, pomagati kolegama u ostvarivanju ciljeva u zemlji i unutar
Društva te crpiti najbolje resurse koji nam stoje na raspolaganju.
Odgovornost
Svatko mora pojedinačno i transparentno odgovarati svojim kolegama u svrhu ostvarivanja
dogovorenih ciljeva.
Ljudski resursi
Usredotočiti se na stvaranje radnog okruženja u kojemu rade kvalificirani i motivirani pojedinci
koji su izuzetno dobro uvježbani, obrazovani, spremni na sve izazove, cijenjeni, te koji uživaju u ostvarivanju ciljeva.
Kvaliteta
U svakom pojedinom segmentu poslovanja pokazivati predanost postizanju pune kvalitete naših
proizvoda, kao i predanost ljudima, pružanju usluga kupcima, poslovnim potezima i izvršavanju
zadataka na tržištu.
Moralni integritet
Voditi poslovanje društva otvoreno i pošteno
Tehnocentar zakoni
1. VOLIMO SVOJ POSAO!
Nema svrhe raditi ako vas rad ne zaokuplja poput neke zanimljive igre, ako vas ono što radite ne zaokuplja i ako vam ne donosi radost.
2. VJERUJEMO U SEBE, SVOJE PROIZVODE I SVOJ TEAM!
Ako vjeruješ uspjet ćeš, ako ne vjeruješ nećeš, u svakom slučaju si u pravu.
3. KLIJENT JE UVIJEK NA PRVOM MJESTU!
Naše klijente uvijek stavljamo na prvo mjesto, oni nam vjeruju i pomažu nam da izgradimo uspješnu kompaniju.
5. STALNO I NEPREKIDNO INOVIRAMO!
6. SVAKI DAN SADIMO SJEME USPJEHA!
7. POSLUJEMO ODGOVORNO U SKLADU SA ZAKONIMA DRŽAVE I SRCA!
8. NE BOJIMO SE POGREŠAKA VEĆ UČIMO IZ NJIH!
Svaka nevolja donosi sjeme jednako velike ili još veće koristi.
9. NIKADA, BAŠ NIKADA NE ODUSTAJEMO!
Što biste pokušali učiniti kada biste bili sigurni da nećete doživjeti neuspjeh?
10. “Prodaja je umjetnost, a ne znanost.“
» Zig Ziglar
Misija Tehnocentra
Mi smo kompanija koja uživa povjerenje naših dugogodišnjih partnera, a zahvljujući predanom radu i posvećenosti naših zaposlenika stvaramo kvalitetne odnose i odgovaramo na potrebe naših sadašnjih i budućih klijenata.
Vizija Tehnocentra
Nastavljajući nasljeđe dugotrajnosti i djelovanja u široj zajednici, Tehnocentar pozicioniramo kao snažnog i prilagodljivog dostributera koji je svojom bogatom ponudom uvijek korak ispred drugih, spreman zadržati konkurentsku prednost u Hrvatskoj i šire i na taj način ostvarivati zajedničke ciljeve svojih zaposlenika, zadovoljnih partnera, kupaca i šire zajednice.