Servisna procedura

Poštovani kupci,

Kako bismo ubrzali servisnu proceduru i pomogli vam na najadekvatniji i brži način, lijepo molimo da pažljivo proučite upute o postupku reklamacije. Što je detaljniji opis kvara vašega uređaja, kvalitetnije ćemo vam pomoći.

Uputa o postupku reklamacije:

– Ukoliko imate neispravan uređaj s kvarom koji podliježe jamstvenim uvjetima, isti možete reklamirati na mjestu kupnje. Uređaj i popratnu opremu potrebno je zapakirati u originalnu ambalažu ukoliko je imate i obavezno priložiti račun. Ostalu dokumentaciju te reklamacijski zapisnik popunit će djelatnik na odjelu reklamacija na prodajnom mjestu.

– Ukoliko uređaj šaljete direktno na servis, lijepo molimo da uređaj pažljivo zapakirate kako ne bi došlo do oštećenja prilikom dostave. Uz uređaj svakako treba priložiti opis kvara (pogledati upute u daljnjem tekstu), račun i svoje kontakt podatke.

 – Ukoliko se radi o popravku izvan jamstva, troškove dostave, dijagnostike te eventualnog popravka snosi krajnji kupac uređaja.

Detalji o neispravnosti uređaja: 

Lijepo molimo da navedete:
– Pokazuje li uređaj ikakve znakove rada?
– Je li greška/kvar vidljiv odmah po uključenju uređaja ili nakon nekog vremena?
– Što više detalja o kvaru: npr. događa li se kvar kada se uređaj koristi sa baterijama ili spojen na električnu mrežu? Pojavljuje li se ikakva poruka greške?

Dodatne informacije ovise o tome o kojem se uređaju radi:

– Za satove:

– Ima li uređaj problema prilikom spajanja putem aplikacije ili ga mobilni telefon ne pronalazi niti prilikom pretrage dostupnih Bluetooth uređaja?
– U kojem se načinu rada greška pojavljuje?
– Za digitalne prijemnike:

– Pojavljuje li se smetnja tijekom lošeg vremena?
– Je li smetnja prisutna prilikom gledanja satelitskih ili zemaljskih programa?

– Za zvučnike:

– Pojavljuje li se greška kada je uređaj spojen na punjač ili i bez njega?
– U kojem se načinu reprodukcije uređaj nalazi kad se pojavi smetnja (npr. Bluetooth veza, AUX, radio, USB…)?

– Za mobilne telefone:

– Prikazuje li uređaj mrežu?
– Može li se uspostaviti odlazni ili dolazni poziv?
– Čuje li korisnik sugovornika ili obrnuto?

FAQ – Česta pitanja


Ne mogu spojiti pametni sat sa mobilnim telefonom:

1. Napunite bateriju sata.

2. Otvorite Bluetooth izbornik mobilnog telefona i obrišite sat s popisa spojenih uređaja ukoliko se nalazi ondje.

3. Isključite i ponovno uključite Bluetooth na pametnom telefonu.

4. Reinstalirajte aplikaciju (vidite upute za upotrebu).

5. Uključite pametni sat i resetirajte ga.

6. Pokrenite pretragu novog uređaja iz aplikacije unutar jedne minute od resetiranja sata.

7. Ukoliko pametni telefon ponudi spajanje sata direktno preko Bluetootha prije nego se sat spojio preko aplikacije, odbijte tu opciju.

8. Kad je sat spojen preko aplikacije spojite ga i direktno preko Bluetooth izbornika mobilnog telefona.

Redoslijed programa se promijeni na Synergy DVBT prijemniku svaki put kad se uređaj isključi: 

1. Vratite uređaj na tvorničke postavke.

2. Ponovno pokrenite pretragu programa.

3. Ponovno podesite redoslijed programa u popisu programa.

Ne mogu programirati OFA daljinski upravljač:

1. Izvadite baterije iz uređaja.

2. Pritisnite bilo koju tipku.

3. Vratite baterije u uređaj.

4. Istovremeno pritisnite tipke 2 i 8.

5. Kada crveno led svjetlo bljesne, pustite tipke.

6. Pritisnite tipke 9, 8 i 1. Crveno led svjetlo bljesnut će nekoliko puta.

7. Postavite uređaj kako je opisano u uputama za upotrebu.


Dodatne informacije vezano za OFA daljinske upravljače te provjeru kompatibilnosti, programiranja i kodova za programiranje možete potražiti niže na:
https://www.oneforall.com/support/

Vaš Tehnocentar servis